5 Ağustos 2015 Çarşamba

Revox At Kuyruğu Şampuanı Deneyimim

Herkese merhaba, 
Bir ay kadar önce gönderilmiş olan "Revox At Kuyruğu Şampuanı " deneyimimi aktarmak istiyorum. Öncelikle firmaya teşekkür etmek istiyorum bana bu ürünü hediye ettikleri için. Her zaman bahsettiğim gibi saçlarım uzun, gür, dalgalı ve boyalı. Ani şampuan değişikliklerinde ilk başlarda saçların ahenginde bir değişim olacağı (olumsuz anlamda bir değişim olacağı) öğretilmişti bana; ama bu şampuanı ön yargısız kullanmak istedik eşim ve ben =) Çünkü Revox, at kuyruğu bitkisi ve pek çok bitkisel ajan içermekteydi. İçeriğindeki anti-irritasyon özelliği sayesinde saçlı derideki olası kaşıntı, pullanma ve kuruluğu %100 engellemeye yardımcı olur, yeni saç büyümesine de yardımcı olur yazıyordu. 
Şampuanın etkilerinden bahsedecek olursam,

at kuyruğu şampuanı

  • Saçların uzamasını hızlandırır.
  • Saçların yağlanmasını geciktirir. 
  • Saçlar daha parlak görünür. 
  • Saçlar sağlıklı bir görünüm kazanır. 
  • Saçlar gür ve hacimli olur. 
  • Saçları daha uzun süre temiz tutar. 
  • Saçların kırılmasını ve yıpranmasını önler ve azaltır. 
  • Her tip saç kullanımına uygundur. 
  • İçerdiği bileşenler insan cildine uygun olduğu için alerjiye neden olmaz. Anti-Allergen'dir. 

Ama maalesef sonuçlar çok iç açıcı olmadı, umduğumuzu eşim hiç bulamadı ben ise kısmen buldum. Neticede eşim eski şampuanına geri döndü, bana da biraz kızdı, sitem etti

 =(  Zaten önlerde açılma var bir de bu iyice açacak dedi.. =) Sanırım panik yaptı bıraktı. Ben 1 ay boyunca kullandım ve aşağıda yazdığım nedenlerden ben de kullanmayı durdurmak zorunda kaldım,  işte bu diyebileceğim şampuan arayışımı sürdürmeye devam ediyorum =) 
Revox At Kuyruğu Şampuanı Deneyimim
Çok Mu Kötüydü Bendeki Etkisi?
Tabiki hayır! Ben de olan etkilerinden bahsedecek olursam kokusu ve saçımda köpürmesi gayet iyiydi. Saçlarımı köpürdükçe temizleniyor hissedenlerdenim. Durulama esnasında saçlarımdan hemen ayrılıyordu, uğraştırmıyordu yani. Fakat gelelim tarama esnasına, o esnada saçlarım dökülmeye başlıyordu. Yani 2 günde bir saçlarımı yıkarım ve bu kadar bi dökülme sorunum olmamıştı. İlk kullanımdandır olur düzelir dedim geçtim. Kullanmaya başlamadan önce kepek sorunum vardı ona çok iyi geldi mesela, saçlarımda temizlik ve parlaklık da vardı, çabuk yağlanmıyordu; fakat her yıkama sonrası tarama safhasında dökülmenin duracağını beklerken,  aksine  saçlarım daha da bir dökülür olmuştu. 1 ay kadar düzenli kullandım ve saçlarımdaki dökülme devam ettikçe korktum ve bıraktım. Maalesef bana iyi gelmedin Revox üzgünüm =( 
Halbuki kabın, oksijenle arıtılmış su içermen, saçımdaki kepeklenmeyi gidermen, bitkisel içerikli olman çok güzeldi..

Saç dökülmesinin genetik, beslenme, stres, hava değişimi, hormonal değişimler, gebelik, hastalık, yaş vb pek çok sebepten  olabileceğini biliyorum ama benim caaanım saçlarım böyle dökülmeyi hak etmiyor. İllaki içindeki bir maddeye duyarlıyım sanırım, bu herkeste olacak değil. Benim verdiğim tepki sizde olacak değil yani. Çünkü herkesin cilt yapısı ve saç yapısı farklı. Verdiği reaksiyonda farklı.. Gene de tüm saç tiplerine uygun olan bu şampuanın o kadar çok beğeneni var ki.. Denemek istiyorum ben diyenleriniz varsa deneyebilir tabi =) 

Peki sizler hangi şampuanı kullanıyorsunuz ? Revox Şampuan kullanıp benim gibi bir sorunla karşılaşanınız var mı? Yorum kısmına yazarsanız çok sevinirim  =)


Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

113 yorum:

  1. Bende de benzer etkiler oldu Revox kullandığım süre boyunca. Seveni çok ve aslında güzel bir ürün olmasına karşın bize göre değilmiş demek ki.

    YanıtlaSil
  2. Ben Bıoblas ve otacının şampuanlarını kullanıyorum ve çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bioblas kullandım iyiydi aslında otacı da kullandım saçlarımı biraz kurutmuştu bırakmıştım

      Sil
  3. Benimde dökülmeme gram etki yapmadı. Saçlarımın yağını dengeledi ama sönük ve mat bir saçım oldu kullanırken ki hala kullanıyorum. Tek sevdiğim yanı saçlarımda bir uzama hissettim ve yağlandırmayı geciktirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yağlanmayı geciktiriyor da dökülme neyin nesi anlamadım

      Sil
    2. 1 gün kullanmama rağmen saçlarım hiç bu kadar dökülmemişti şampuani başkasina vermeye bile çekiniyorum yarar degil zarar daha çok..

      Sil
  4. Her ürün herkese iyi gelmiyor işte, bunun en güzel örneği bu yazın da. Bu vesileyle, blog okuyucularına, tek bir blogger deil, aynı ürün hakkında yazan birçok blogger deneyimlerini okumasını tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  5. Çok merak ettiğim bir üründü aslında.. şimdi kararsız kaldım... Ama her ürün herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir... Saç uzatması ve sağlık katıcı özelliklerinden dolayı deneyebilirim.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben zaten hassas biriyim bana iyi gelmedi belki size mükemmel gelecek denenmeden anlaşılmıyor ki?

      Sil
    2. Benimde sac derimde kizariklar olustu sanirim iltihaplanicak ilk kullanimda bu etkiyi gordum bence sac deriniz hassas ise kullanmanizi onermem.

      Sil
  6. Çok samimi bir paylaşım olmuş,ürünü duymamıştım sayenizde bilgilendim :)

    YanıtlaSil
  7. Benim de bekleyen ürünlerim arasında.Benzer bir yorum okuyunca kullanmayı ertelemiştim ...

    YanıtlaSil
  8. Ben de bir kaç yorum okudum ve hepsinde olumsuz bir kaç cümle vardı. Merak ediyordum bu şampuanı ama şimdi tereddütteyim biraz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklı olabilirsin ama seveni de çok belki sen de seversin ..

      Sil
  9. Yeni şampuan kullanmaktan ben korkuyorum artık. Her yeni macera daha fazla dökülmeye neden olabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben de sizin gibi düşünmeye başlamak üzereyim =(

      Sil
  10. ben beğenenlerdenim..ama seninle aynı sorunu yaşayan arkadaşlarım da oldu..şampuanı ne kadar beğendiysem aynı serinin kreminden o kadar nefret ettim..tek kişinin yorumlarına bağlı kalmamak lazım işte...

    YanıtlaSil
  11. Bu güne kadar hiç bir şampuanı bu çok iyi geldi diye kullanmadım. Çünkü hemen hemen hepsi aynı etkileri gösterdi. Birinin artısı diğerinin eksisi oldu :) Bu yüzden şampuan arayışını durdurdum :) Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  12. Ben uzun zamandır kullanıyorum ve en beğendiğim şampuan. Saçlarım güzelleştiği gibi çabuk da uzadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bende kullanmayı düşünüyorum ama saçlarım iyice azaldı daha fazla dökülmesinden korkuyorum acaba sizin saçlarınızın şekli ve tipi nasıl? :)

      Sil
  13. ay ben de denemek istiyordum, napsak şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese kötü gelecek diye bir kural yok canım :)

      Sil
  14. Gerçekten herkeste farklı etki yapıyor. Bende kullanıyorum daha tam kararımı veremedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Umarim siz beğenenlerden olursunuz

      Sil
    2. Sizin dediginizin aynısı bende oldu felaket dökülüyor. Neden acaba. Sizdede olmuş demek var bişey

      Sil
    3. bilemiyorum kimisi de çok iyi geldiğini söylüyor ben korktuğum için bırakmıştım..

      Sil
  15. Şu anda Bioblas boyalı saçlar için olan şampuanı kullanıyorum. Saçlarınıza uygun değil deme ki, başka saç tiplerinde aynı etkiyi yapmayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eski şampuanıma döndüm resmen yan etki yaptı bana

      Sil
  16. saçlar çok deneme yapmaya da gelmiyor:) ama illa ki doğal olanlara eğilimim artıyor:)

    YanıtlaSil
  17. Bendede dökülme yaptı ve malesef kokusunu sevmedim :(

    YanıtlaSil
  18. merak ettim bende bu ara havuç özlü şampuan deniyorum (:

    YanıtlaSil
  19. Çok sağlam bir yorum. Artıları ve eksileri açıkça belirtmişsin çok güvenilir bir yazı olmuş eline koluna sağlık :-)güzel bloğunu takipteyim:-)bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumlarını hep beklerim bloguna geliyorum :)

      Sil
  20. denemeyi çok isteyeceğim bir ürün paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  21. hep çok merak ettiğim bir üründü, ama şimdi biraz çekimser oldum sanırım kendi şampuanıma devam :)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle düşünüyorum kendim için ama belki sizde çok iyi olacak herkeste sanırım etkisi farklı :)

      Sil
  22. Bu ürünü pek çok blogda gördmüştüm.Genellikle iyi sonuç almışlardı.Demekki kişiden kişiye fark ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da öyle geldi umarım diğer kullananlara iyi gelir :)

      Sil
  23. Hmm biraz fikrim değişti okuyunca. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. Benim saçıma en iyi gelen Otacı limonlu şampuan oldu yumusaçık yapıyor ve kolay taranıyor:))

    YanıtlaSil
  25. Benüm saçlarım kuvvetlendi ama dökülme arttı.

    YanıtlaSil
  26. Sadece 2 kez kullanmama rağmen saçımı avuç avuç döktü çok kötü hiç memnun kullanmadım zater incecik saçlarım bide ekstra döktü saç dökülmesi sorunu yaşayanlara kesinlikle önermiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef aynı sorunla karşılaştığım için ürünü kullanmayı bıraktım neyseki bırakır bırakmaz toparlandı saçlarım

      Sil
    2. Bendede aynı etkisi oldu yastık saçla doldu yemin ederim sabah sabah şoktayım ya ne sahtekar bi ürünmüş.zaten parfüm gibi kokmasından anlamıştım.doğal bi şampuannkokusuz olur parfüm gibi kokmaz.içinde kimyasallar var bunun.

      Sil
  27. Çok ilginç anneme de tavsiye etmek için resim ararken şans eseri blogunuza denk geldim. Daha önce Mecit efendi farmasi bioblas gibi ürünler hiç etki etmezken revox inanılmaz iyi geldi. Benim zaten yağlanma ve kepek sorunum yoktu sadece bulunduğum bölgenin suları deniz suyundan arıtma olduğu için herkesin ortak problemi olan dökülmeye çare arıyordum ve inanılmaz iyi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başta da demiştim herkeste etkisi farklı seven de var nefret edende

      Sil
  28. Bu kullandiginiz kapali saclar icin yalniz

    YanıtlaSil
  29. Ben cok begendim saclarim dokulme bitti ve artik kuru degil canlandi uzadi harika bise ya 😊

    YanıtlaSil
  30. Benim saçlarımı sönük yaptı sanki 2tel saçım varmış gibi oysa çok dolgun görünümlüdür ve çok iyi bakarım saçlarıma maalesef revox şansını kaybetti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kullanırken gidişattan korkup bıraktım :(

      Sil
  31. Gorkem karman Priorin kullanmis ve sac dokulmesine cok cok iyi gelmis. Bence bi dene derim canim:)

    YanıtlaSil
  32. arkadaşlar revox şampuanı bende yeni kulanmya başaldım yarı kelim ama nedense küçük ve büyüemeyen saclarım büyümeye başaldı ve kelliğe her halde veda edecem teşekürler arkadaşlar şuraya dikkat edin cıkmayan büyüyemeyn ve hava almayan saclara birebir teiekürler revox

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görsel olarak görmek isterdim :D öncesi sonrası şeklinde..

      Sil
  33. Slm arkadaslar bir ilac yuzunden belimin altinda lastikle toplayamayacagim kadar gur olan saclarim tel tel kaldi ve erkek tipi dökülmem hızla devam ediyor.2 senedir bir servet harcadim.kullanmadigim sampuan ilac krem hicbirsey kalmadi...prozinc.bioblas.bioxcin.minoxil.ya daha neler neler.ampuller.her doktor birsey verdi.agizdan alinan direk sac derisine uygulanan ama yokkk care yok.yalniz ben birsey kesfettim suan onu yapiyorum.hakiki zeytin yaginin icine 10 dis sarimsak soyup ufacik dograyin cam kavonozun icine koyup 10 gun karanlik bi yerde bekletin.hergun calkalayin.daha sonra icine bir sise badem yapi,mia yilan yagi,bemiks bephanten evigen ampul kirin ve dogum kontrol hapi ezip ekleyin.bir spreye koyun ve hafta da 2 gun sac diplerinden uclarina dogru sıkıp masaj yapin ve strecle sarip 2 saat bekletin.nivalis sarimsak ozlu sampuanla once sabunlayip yikayin.2.kez sampuanladiginizda da 5 dakika tutun ve durulayin.havluyla asla kurulamayin saclarinizi.unutmadan kreme gerek yok...

    YanıtlaSil
  34. Bu arada şimdi onko diye bi sampuan duydum hic bilgisi olan var mi?

    YanıtlaSil
  35. Merhaba,benimde bloguma destek olursanız çok ama çok sevinirim :) https://narcicegibeuty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  36. Yaklaşık 7 aydir revox kullanıyorum hiç uzamayan ensemde olan saçlarım omuz altina rahatlıkla indi şiddetle tavsiye ediyorum. Hem gürlesti hem çok hızlı uzadı hemde sağlam bi bakim sundu saçıma çok memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeste etkisi farklı çok enteresan bir şampuan

      Sil
  37. Bence sadece bu urunlere guvenmemek gerek hem icerden hem de disardan trdavi edilmeli gerekli vitaminler alinmali ben 1 senedir ayni hizla devam eden sac dokulmesi problemi yasiyorum. Capilactif ve capicade sampuanlarini donusumlu kullaniyorum 6 ay oldu hala dökülüyor. Bence tek basina bic bir urun fayda etmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünlerin etkisi ve etki etme süresi herkeste farklı olabiliyor tabi teşekkürler :)

      Sil
  38. https://www.naturpystore.com/revox-sac-dokulmesinekarsi-atkuyrugu-sampuani-750ml-urun448.html
    adresinden Revox 750 ml ürünü indirimli alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  39. Yapmayın hanımlar üründe dökülme olmasi doğal yani bu demek oluyor ki ölü saçlardan arınıyor saçlarınız. Ha tabi ki herkeste farklı etki olacak her saça uyan bi şampuan varsa şüphe edin ztn ama her dökülme kötü deguldir

    YanıtlaSil
  40. Yapmayın hanımlar üründe dökülme olmasi doğal yani bu demek oluyor ki ölü saçlardan arınıyor saçlarınız. Ha tabi ki herkeste farklı etki olacak her saça uyan bi şampuan varsa şüphe edin ztn ama her dökülme kötü deguldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkeste etkisi farklı olan bir ürün ben dökülme çoğalınca korkmuştum

      Sil
  41. Saçlarımı bu şampuanla yıkıyorum daha kurumadan nerdeyse dipleri yağlı ve değişik olmaya başladı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü hissetmeye başladıysan kullanmaya ara verebilir ya da bırakabilirsin

      Sil
  42. Dökülme olayı beni de çok korkutuyor, teşekkürler bilgi için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederimi herkeste etkisi farklı farklı olan bir ürün

      Sil
  43. İnanılmaz dökuyor bende 1 haftadır kullanıyorum artı cok fazla kuruluk oldu saçlarımda bende bırakıcagım

    YanıtlaSil
  44. Saçlarimdaki kepeklerden saclarim gorunmuyor ve hic yoktu bu nedir ya!

    YanıtlaSil
  45. Sülfatsız şampuanlar kullanmalıyız. Bir çok şampuan da bulunan sülfat saça çok zarar veriyor. aşağıdaki yazıyı araştırırken buldum. Çok bilgi verici oldu benim için. Bi bakın derim:
    http://sampuani.blogspot.com.tr/2013/03/sampuan-meselesi-sampuan-nedir.html

    YanıtlaSil
  46. Bugun aldim ürünü daha bismillah kullanmadan bütün hevesim gittii:) iki tutam sacim var yan etki olup onlardanda olursam die düşünüyorum pskoloji çöktü resmen kafamda deli sorular 😇

    YanıtlaSil
  47. Daha bugun aldım sampuani ve büyük bir hevesle saclarimi yikamayi dusunurken netten bi bakayim neyin.nesiymis die once aldigim fiyattan biraz düşük satildigini gordum neysee kismet derkenn bide yorumlari okuyam dedim teker teker butun yorumlari okudumm zaten.saclarim dokule dokule bir hal oldu bu sampuanida kullaninca olan saclarimdandami eser kalmiycak die dusunuyorumm sanirim daha sampuani kullanmadan bu dusunce ve pskolojiyle stresten dokulcek sampuana gerek kalmiycak☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sende de aynısı olacak diye bir şey yok ki

      Sil
  48. Bende kullandım banada iyi geldi işte dediğin gibi saç tipine göre değişir dökülme.Bu arada çekilişime bakacaktın heralde bulamadın bende linki buraya bırakıyorum canım https://fatofotofan.blogspot.com.tr/2017/02/sevdigim-seyler-defteri-cekilis.html

    YanıtlaSil
  49. Arkadaslar bende kullaniyorum.sampuani az dokuceksiniz.sac kreminide kullaniyorum.ilk basta sac dipleri sivilceleniyo dokuluyor saclar ama sonrasinda duzeliyor

    YanıtlaSil
  50. Tercihim zigavus sarımsaklı şampuan...aşırı dökülen saçlarım da dökülmeyi durdurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona da güzel diyorlar ben kullanmadım ama bazen kuruluk yapabiliyor

      Sil
  51. Bende bu şampuan ilk kullanımda işe yaradı. doğum sonrası aşırı dökülen hatta akan saçlarımın ilk yıkamada dökülmesi kesildi. normalde duşta kafama el attıkça elime avuç avuç gelen saçlarım değil duşta duş sonrası taramada dahi en fazla on tel dökülür oldu. ayrıca hiç uzamıyor dediğim saçlarım belime inmiş durumda. Ben çok memnun kaldım. bende çok işe yaradı.

    YanıtlaSil
  52. Merhaba ben de 6 aydır revox şampuan kullanıyorum saçlarım genelde hep dökülüyor ve yerine hemen yeni saçlar geliyor ama saçımın yapısı böyle revox uzamasına yardımcı oldu ve çok temiz parlak bir görünüm kazandı

    YanıtlaSil
  53. Bu arada saçlarımda boya yok çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  54. bugun en buyuk sisesinde 2 tane aldim.yurt disinda bulamam diye ama.olumlu ve olumsuz yorumlar goruncede ne yapacagimi bilemedim suphe icinde kaldim.resmen

    YanıtlaSil
  55. Fazlasıyla sac dökülmesi oluyor ve cok ince sactellerine sahibim sizce ne marka bana daha iyi gelebilir

    YanıtlaSil
  56. Fazlasıyla sac dökülmesi oluyor ve sac telleri ince bana önere bileceginiz sac ları coğaltıp kalınlaştıracak hangi markayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  57. Fazlasıyla sac dökülmesi oluyor ve sac telleri ince bana önere bileceginiz sac ları coğaltıp kalınlaştıracak hangi markayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  58. Fazlasıyla sac dökülmesi oluyor ve sac telleri ince bana önere bileceginiz sac ları coğaltıp kalınlaştıracak hangi markayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  59. Merhaba, günümüzde pek çok kişi kellik ve saç dökülmesi gibi sorunlar ile yakınıp durmakta! Minoxidil saç çıkarıcı losyon ile artık çok kolay ve basit! Peki Minoxidil nedir? Bu gibi saç dökülmelerine karşı çözüm sağlamak amacı ile geliştirdiği minoxidil saç çıkarıcı losyonu bu tür sorunlar yaşayanlar için vazgeçilmez bakım ürünleri arasında yer almaktadır.

    YanıtlaSil
  60. Minoxidil asla denemeyin arkadaşlar ...Benim dökülmeyen saçlarımı döktü yemin ederim ... aman uzak durun

    YanıtlaSil