9 Haziran 2017 Cuma

Remolent Güneş Koruyucu Krem

Herkese Merhaba,
Yaz kış güneş kremi kullanan birisi olarak güneş kremlerine aşırı ilgi duyuyorum. Çünkü cildim lekelenmeye müsait. Bu yüzden de dışarı çıkmadan yarım saat kadar önce mutlaka güneş koruyucu krem kullanırım ve sizlerin de kullanmanızı tavsiye ederim. Remolent Güneş Koruyucu Krem den bahsedeceğim bugün sizlere..
Umarım zevkle okursunuz =)



Etkileri:
💟Parfüm ve paraben içermiyor.
💟Hızlı emilen formüle sahip.
💟50 koruma faktörlü bu çok yüksek koruma demek.
💟Yüz için geliştirilmiş.
💟Güneşe maruz kaldığınız süre boyunca cildinizin nemli kalmasında, zararlı güneş ışınlarına karşı koruma sağlamada etkili.
💟Güneşin serbest radikal oluşturan etkisini azaltarak erken cilt yaşlanmasını engellemeye yardım etmekte.
💟Güneşin neden olduğu lekeleri önlemekte.
💟Hafif ve çabuk emilen formüle sahip olduğundan makyaj öncesi de kullanılabilmekte.


Kullanımı : 
Güneşe çıkmadan 15 dakika önce yeterli miktarda uygulayınız yazıyor. Bu miktarın 1 tatlı kaşığı kadar olması yeterli bence. Remolent Güneş Kremi pompalı bir mekanizmaya sahip olduğundan 2 pompa benim tüm yüzüme fazlasıyla yetti diyebilirim. Fakat bulutlu günlerde bile (yani denize havuza girmesek, terlemesek de) 2 saatte bir yeniden uygulanması gerektiği şeklinde not düşülmüş.


Ürün Hakkında Yorum ve Düşüncelerim:
Akneye yatkın ve karma cilt tipine sahip biri olarak üründen memnun kaldım diyebilirim. Öncelikle emilimi gerçekten güzel. Fakat burun kenarlarında iyi yedirmek lazım bir miktar beyaz beyaz kalabiliyor o kısımlarda. Sanki yüzümü biraz rengi açılmış gösteriyor ama makyaj yaptığımda bu bir sorun teşkil etmiyor benim için..

Pompalı bir şişede olmasını oldukça sevdim. Çünkü sadece 2 pompa tüm yüzüme yeterli gelmekte. Cildimde herhangi bir ekstra yağlanma, akne veya sivilce yapmadı. Gerçekten makyaj öncesi de kullanıldığında harika bir baz gibi işlev gösterdi. Soyulma ya da dökülme gibi bir problem yapmadı.



Ben havuzda ve denizde kullanmadım bu yüzden suya girip çıkınca ne gibi bir durum olur o konuda test etmediğimi belirtmeliyim. Bilirsiniz bazı güneş kremleri tabiri cazise suya değince ayran gibi akar, Remolent'i bu konuda test etmediğimi yenileyeyim. Cildimde bir koruma sağladığını hissettirdi ve içeriği de oldukça hoşuma gitti. Kokusuz olduğunu da zaten parfüm içermiyor diye başta belirtmiştim.

Yüz için sağlıklı ve kaliteli bir güneş kremi arayışında olanlara sadece eczanelerde satılmakta olan Remolent Güneş Koruyucu Kremi tavsiye ederim. Satın almak ve incelemek için tık tık . Ayrıca n11.com'da da satılmakta.

Daha evvel markanın Remolent Saç Kremini ve Remolent Ardıç Katranı Yağlı Sabun'unu da beğenerek kullanmıştım onların yazılarını okumak için de başlıkların üzerine tıklayabilirsiniz  =)

Sizler de benim gibi yaz kış güneş kremi kullananlardan mısınız? Remolent markasını duymuş muydunuz? Ürün hakkında siz de ne gibi düşünceler oluştu? Yorum olarak aşağıda benimle paylaşırsanız çok sevinirim.. Sevgiyle kalın ☺


Instagram'dan beni takip etmek için tık tık 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 yorum:

  1. Bilgi için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben de ayrıca teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. ilk defa duyduğum bir marka ama kesinlikle takdiri hak ediyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu marka sadece eczanelerde satılıyor ve saç kremi de çok güzeldi :)

      Sil
  3. güneş koruyucu arıyordum :) bu yazıyı gördüğüm iyi oldu

    YanıtlaSil
  4. Aslında bu sene çok fazla güneş koruyucum var.Ama bilgiden zarar gelmez aklımda olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aklında olsun güneş kremi önemli :)

      Sil
  5. Etkileri harika..Tam yaz üzeri çok güzel oldu bu paylaşım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım yaz kış kullanmamız gerek :)

      Sil
  6. Güzel bir kreme benziyor. Elimdeki güneş kremlerini bitirebilirsem bu krem de aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklınızda bulunsun ben de farklı farklı kullananlardanım :)

      Sil
  7. elimdeki bittiğinde deneyeceğim

    YanıtlaSil
  8. O beyazlık ve tekrar tekrar yenileme olayı biraz beni geri tuttu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi ana yazıyı düzelteceğim sanırım bir yanlış anlatım oldu , bütün güneş kremleri 2 saatte bir yenilenmeli imiş canım :D

      Sil
  9. Yaz gelince güneş kremleri araştırmalarım da başladı, bu ürün de aklımda bulunsun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklınızda bulunsun ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Cok olmasa elimde denemek isterdim bitince bakayim

    YanıtlaSil
  11. tam da şu an bir arayış içerisindeydim süper oldu bu benim için

    YanıtlaSil
  12. 2 saatte bir nasıl yenileyeceğiz cano. Bu özelliği hoşuma gitmedi. Beyaz beyaz bırakması da bana olumsuz. Umarım sen memnun kalırsın kullandıkça cano ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la cano haklısın ama bütün güneş kremleri 2 saatte bir yenilenmesi gerekiyormuş çok iyi yedirince beyazlık kalmıyor

      Sil
  13. Denize giderken dikkate alacağım önerinizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, tabiki dikkatte alın Halil Bey :)

      Sil
  14. Paraben içermemesi güzel. Yalnız iki saatte bir kullanılması ve kullanıldığı yeri beyaz bırakması düşündürücü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün güneş kremleri 2 saatte bir yenilenmeli sadece bu marka değil ben orayı bir düzeltim yazım da en iyisi :D

      Sil
  15. Daha önce kullanmadım ama verdiğiniz bilgiler ışığında deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  16. Markanın şampuan, saç kremi ve sabununu kullanmıştım ben, memnun kaldım. Bu güneş kremi de gayet iyi gibi duruyor, güzel günlerde kullan Esracım :)

    YanıtlaSil